responsiveMenu
فرمت PDF شناسنامه فهرست
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
نام کتاب : BOK35205 نویسنده : 0    جلد : 1  صفحه : 405
باشد و قربانى هم صحيح است؛ چون در خود منى ميسر نيست و قربانى غير مؤمن، مجزى است؛ پس اشكال منحصر است در ترك وقوف مشعر به هر دو قسمش، لذا بايد عمره مفرده به‌جا آورد، سپس دوباره اصل حجّ را انجام دهد. {aسؤال «839» - a}آيا در عرفات و منى و مشعر و بعد از مراجعت از اماكن مزبور در صورتى كه مسافت شرعى محقّق نشود، وظيفه حجّاجى كه قبلا در مكّه معظمه قصد اقامت كرده‌اند، از حيث قصر و تمام چيست؟ ^ ج - در فرض مذكور، تمام است. {aسؤال «840» - a}بعضى از حجّاج در مكّه، قصد اقامه كرده‌اند، چه بطن مكّه يا محلات آن مثل شيشه و ريع الذاخر يا مسفله يا حجّون. اگر يقين داشته باشند كه تا عرفات، چهار فرسخ است، نماز را قصر و اگر شك داشته باشند در مسافت شرعى، نماز را تمام مى‌خوانند. بفرماييد كه در مراجعت از عرفات و
نام کتاب : BOK35205 نویسنده : 0    جلد : 1  صفحه : 405
   ««صفحه‌اول    «صفحه‌قبلی
   جلد :
صفحه‌بعدی»    صفحه‌آخر»»   
   ««اول    «قبلی
   جلد :
بعدی»    آخر»»   
فرمت PDF شناسنامه فهرست